به گزارش ایسنا ، سردار حمیدی در این باره گفت: بررسیها اولیه نشان داد که سرعت اتوبوس کاملا مجاز بوده و بیش از سرعت مجاز منطقه تردد نکرده است و از آنجایی که راننده یک ساعت و نیم ساعت قبل پشت فرمان قرار گرفته بود؛ برهمین اساس قاعدتا باید با آمادگی کامل رانندگی میکرده است.
وی با بیان اینکه بررسیها نشان داد که راننده در صحنه ورود به حادثه و در آن لحظه بنا به دلایلی که هنوز برای ما مشخص نیست توجه کافی به جلو نداشته است، افزود: بررسی اولیه نشان میدهد ممکن است راننده خواب بوده باشد.
وی افزود: متاسفانه اتوبوس با قرنیز پل برخورد کرد و از جاده خارج شد در حالیکه جاده کفی است و قاعدتا نباید این چنین حادثهای رخ می داد اما بررسیها نشان داد که کشیدگی خودرو در حاشیه راه که به بغل خوابیده بوده منجر به افزایش فوت و مجروحان سرنشینان شده است.
نظر شما